Obchodní zástupce (Praha) - HPP

ID: 20240047
Okres: Praha-východ
Město: Praha - východ
Pracovní poměr: Plný úvazek
Datum aktualizace: 25. 10. 2024
Datum platnosti: 31. 10. 2024

Jaká práce Vás čeká

Komunikace je Vaší předností? Rád(a) se potkáváte s klienty, umíte najít příležitost?

Hledáme nového parťáka, který se vyzná a již má zkušenosti ve světě obchodu.

Co bude náplní vaší práce?

  • Zpracovávání poptávek od potenciálních klientů,
  • Servisní činnost s aktuálními klienty, up-sell a cross-sell aktivity,
  • Vyhledání a oslovení nových klientů, komunikace se stávajícími klienty,
  • Realizace obchodních schůzek u klientů,
  • Příprava nabídek, smluv a důsledná práce v CRM systému,
  • Nezbytnou součástí je komunikace napříč odděleními a spolupráce s kolegy podílející se na zakázce,
  • Sledování dění na trhu a novinek ve svěřené oblasti,
  • Propagace svěřeného portfolia produktů u stávajících klientů.

 

Co očekáváme

 Jak si vás představujeme..

  • Proaktivitu a chuť aktivně obchodovat a oslovovat nové klienty,
  • Vysoké komunikační a organizační schopnosti,
  • Silné vyjednávací schopnosti,
  • Osobní ambice, drive a potřeba dotahovat věci do konce,
  • Logické myšlení – naše nabídky se často odvíjí od technických výkresů a metrů čtverečních ploch,
  • Středně pokročilá znalost MS Excel – kalkulace pro naše nabídky nejsou triviální,
  • Pečlivost a pozornost k detailu – vše musí být zapsáno v CRM a smlouvy se také sami nepřipraví,
  • Týmový hráč – pracujeme v tandemu obchodník/rozpočtář,
  • Středoškolské vzdělání s maturitou,
  • Řidičský průkaz sk. B.

Podmínky přijetí

  • Středoškolské vzdělání s maturitou,
  • Zdravotní způsobilost,
  • Zkušenost s obchodem v oblasti B2B služeb min. 2 roky.

Co nabízíme

Co nabízíme?

  • Smluvní vztah na hlavní pracovní poměr,
  • Zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní bonusy),
  • Roční bonusy v závislosti na hospodářském výsledku,
  • Služební automobil k soukromému užívání,
  • Firemní notebook a telefon s datovým tarifem,
  • Příspěvek na životní nebo penzijní připojištění,
  • 20 dní dovolené plus 5 sick days,
  • Firemní slevy a půjčky,
  • Volné vstupy pro celou rodinu do ZOO Praha,Jump Park - Praha nebo aquapark Kladno,
  • Rádi společně slavíme významná výročí ať už firemní nebo zaměstnanecká,
  • Navýšení dovolené po odpracovaných letech.

Mám zájem

V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte níže uvedený formulář a případně přiložte životopis.

Soubory musí být menší než 2 MB.
Povolené typy souborů: jpg jpeg gif png pdf zip rar.

Proč pracovat v HGS

Naše služby jsou vyhledávány klienty jako Amazon, DHL, Toyota, nebo třeba Národní divadlo a my víme, že jejich spokojenost je přímo úměrná spokojenosti a odhodlání lidí, kteří pro nás pracují. Naše zaměstnance si pečlivě vybíráme a po celou dobu trvání spolupráce jim vytrvale vracíme důvěru, kterou nám dali tím, že s námi spojili svou budoucnost. Můžete očekávat lidskost a férové jednání, stejně tak jako pravidelnou odměnu a různé zaměstnanecké výhody.

Jaké výhody získávají naši zaměstnanci:

  • 5 placených dnů pro nemoc nad rámec standardní dovolené
  • Možnosti záloh ze mzdy pro případ řešení nenadálé osobní situace
  • Výhodné firemní půjčky a firemní slevy na služby a produkty
Proč HGS?

Vybrané pracovní nabídky

  • Obchodní zástupce (Praha) - HPP

    Obchodní zástupce (Praha) - HPP

    Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.

    Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit.  

    Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti.  

  • Pracovník(ce) úklidu (Praha - centrum)

    Pracovník(ce) úklidu (Praha - centrum)

    HGS, a.s. zajišťuje komplexní provozní a technickou správu budov po celé ČR. Aktuálně spravujeme 370 objektů.  V současné době patříme mezi dynamicky se rozvíjející společnosti na českém trhu.

    Našim zákazníkům poskytujeme úklidový a hygienický servis, pronájem hygienických dávkovacích systémů, technologické čištění, čistění technologií puraqleenem, energetický management budov, ostrahu objektů, letní a zimní údržbu areálů, odpadové hospodářství vč. komunálních služeb, logistické  a outsourcingové služby, deratizaci a dezinfekci objektů a v neposlední řadě i služby temporary help.

  • Univerzální pracovník(ce) úklidu s řidičským průkazem

    Univerzální pracovník(ce) úklidu s řidičským průkazem

  • Pracovník(ce) úklidu- Kladno

    Pracovník(ce) úklidu- Kladno