Okres: Hl. m. Praha
Pracovní poměr: Plný úvazek
Datum platnosti: 30. 06. 2024
Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.
Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit.
Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti.
Jaká práce Vás čeká
Kariéra provozního manažera, manažerky je pozice přesně pro Vás pokud:
- máte řídící a motivační schopnosti
- baví vás vést a rozvíjet ostatní
- jste týmový/á hráč/ka
Jako provozní manažer/ka a člen provozního týmu společnosti zastřešujete veškeré její provozně – technologické aktivity přímo na zakázkách našich klientů, na kterých řídíte a vedete své obslužné týmy výkonných pracovníků, odpovídáte a implementujete personální a náborové strategie společnosti. Do Vaší odpovědnosti spadá správa zaměstnaneckých vztahů v rámci svěřených pracovních týmů, a jejich odborný růst.
Z pozice Provozního manažera/ky budete v rámci svého střediska přímo odpovědný/ná za provozní obslužnost přidělených zakázek, za jejich ekonomické výsledky, kvalitu a odbornou úroveň poskytované služby, dále za operativní evidenci v rámci firemní personální agendy a odměňování podřízených pracovníků.
Podílíte na řízení zákaznických vztahů, cenových nabídkách, objednávkách spotřebního hygienického a jiného materiálu a jeho bezproblémovou distribuci.
Odpovídáte za vedení operativní personální evidence, docházky a pracovní doby, zpracování podkladů mezd svého obslužného personálu, včetně vedení zaměstnaneckých výkazů.
Podílíte se na vytváření a prosazování firemní kultury, vnitrofiremní komunikaci a kooperaci s ostatními organizačními složkami firmy.
JSTE FIRST LINE HGS A LEADR SVÉHO TÝMU.
Dovednosti a znalosti:
- Základní Legislativní znalosti v oboru pracovně právních vztahů a personalistiky
- Počítačová gramotnost, počítačové dovednosti a schopnost samostatné práce v prostředí Microsoft na dobré uživatelské úrovni (Excel, Word, Teams atd.)
- Velmi dobrý Time – management, leadership, organizační dovednosti a schopnost vést tým
- Analytické myšlení, velmi dobrý Time management, organizační schopnosti a dovednosti, inovativní přístup, leader shift
- Orientace v prostředí manažerského účetnictví, základní manažerské dovednosti
- Odpovědnost, pečlivost, důslednost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, energie
- Konstruktivní přístup k řešení problémů a efektivní komunikace, týmová spolupráce
- Zkušenosti z oboru B2B služeb výhodou
- Orientace na cíl a výsledek
Co očekáváme
Doporučené vzdělání a zkušenosti:
- Středoškolské vzdělání
- Minimálně 5 let zkušeností z oboru Facility služeb nebo Cleaning servisu na manažerské provozní pozici
- Znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni
- ŘP sk. B
Co nabízíme
Mzdové podmínky a benefity:
- Nástupní základní plat 30 000 + smluvní měsíční bonus na základě plnění KPIs
- Podíl na hospodářských výsledcích společnosti
- Sick days a Home Office
- Zaměstnanecké půjčky
- Pružná pracovní doba
- Služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook a mobilní telefon
- Dodatková dovolená
- Věrnostní bonus
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Vzdělávací kurzy a školení
- A celá řada dalších zaměstnaneckých benefitů
Ozvěte se nám a pošlete svůj životopis v češtině na emailovou adresu nabor@hgs.cz ! My vám zavoláme, společně probereme detaily a další kroky. Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!
Mám zájem
V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte níže uvedený formulář a případně přiložte životopis.