... tak trochu jiný servis ...

Služby Temporary help

Každý, kdo podniká nebo pracuje ve vedoucích pozicích ví, že klíčem k úspěchu v jakémkoliv odvětví, je kvalitní personál.

Moderní metoda

Moderní metoda personálního managementu Temporary help nabízí dočasnou výpomoc pracovní silou v přechodném období, např. na zvládnutí mimořádné zakázky, sezónní práce, v době dovolených nebo v případě nemoci zaměstnance.

Tento způsob zaměstnávání šetří váš čas, mzdové náklady a zároveň vám umožňuje flexibilně řešit výkyvy v požadavcích na personální obsazení zaměstnanců.

Naším cílem je zajistit kvalitní a odborně vzdělaný personál, proškolenou výpomoc i občasnou pracovní výpomoc. Zaměstnanci naší společnosti jsou odborníci, kteří mají veškeré schopnosti a dovednosti v HR odvětví. Naši vyškolení náboráři hledají nejlepší kandidáty, v souvislosti se znalostí psychologie daného pracoviště, stejně jako kompetencí a profesních požadavků pro požadovanou pozici.

Službou Temporary help zajistíme pracovníky pro:

  • manuální a pomocné práce
  • pravidelné i jednorázové práce

Zaměřujeme se na zajištění těchto pracovních pozic:

  • skladový a manipulační personál v logistických a distribučních centrech
  • manipulační a pomocný personál, zakládání zboží, pokladník v retailu
  • operátoři, skladový, výrobní a montážní personál ve výrobním průmyslu
  • recepční, pokojské v hoteliérství
  • číšník, kuchař v gastronomii

S námi to máte bez starostí

Úklidem se zabýváme od roku 1998, jako akciová společnost pak působíme od roku 2009 a náš servis využívají stovky různě velkých klientů ročně. S námi máte jistotu, že bude velmi dobře postaráno i o tu vaši nemovitost.

Na nás se můžete vždy spolehnout.

Neváhejte nás kontaktovat

Zavolejte nám

+420 844 777 666

Napište nám

info@hgs.cz

Navštivte nás

Huťská 371
282 01 Kladno